woensdag 10 januari 2018

Drumroll please...

We have been keeping quiet for so long but now finally we can go and share with all of you... the beautiful stamps France Papillon is releasing. And that's not all, there is more exciting news she is sharing on her blog, go and check it out:

We hebben onze tong afgebeten om toch maar niets te verklappen maar eindelijk kunnen en mogen we het delen... de prachtige stempelsets die worden uitgebracht door France Papillon! En er is bovendien nog veel meer super spannend nieuws dus... echt de moeite om op France haar blog te gaan kijken:



Not sharing a project myself just yet but: tomorrow I can go and share with you my very first make with some of these beauties. And yes I can already tell you that I have been filming so you'll find a youtube tutorial tomorrow on France's youtube by my hand ;-)  Still curious? Okay, a little hint on what stamps you can expect to find om my project ^.^

Ik deel vandaag nog geen projectje met jullie maar: ik kan jullie wel al verklappen dat ik morgen mijn eerste blogpost met een project laat zien ^.^ En bovendien kan ik ook al verklappen dat ik mijn videocamera aan had staan dus jullie mogen ook een youtube tutorial verwachten op France haar kanaal van mijn hand ^.^ Nog steeds nieuwsgierig?! Oke, een kleine sneakpeek al van welke stempels jullie mogen verwachten op mijn project:



Can you guess what text will appear on my project tomorrow?
Rarara welke tekst denken jullie dat er tevoorschijn komt morgen?

And of course there had to be wings ^.^
En natuurlijk iets met vleugels ^.^

See you here tomorrow but now you really might want to check out France her big news on her blog

Ik zie jullie hier graag morgen terug, maar voor nu denk ik dat je het blog van France echt een bezoekje wil brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...