zondag 25 juni 2017

Drawing faces...

Lately this question/discussion pops up among my friends and on my social media: are we artist's or just people with a hobby.
I see myself as someone with a hobby, not an artist at all. The simple reason for that is: I can't draw. My parents gave that talent to my brother ^.^ Being able to start from scratch, drawing or painting every single line themselves, writing every word and bring a text that touches my soul... that's what I call an artist. Educated or self taught doesn't matter.
I would love to be able to draw. So thankful there are stamps helping me out, and how happy I was when the 'Face it' set from Visible Image came together with the stencil. Maybe I would be able now to "make" a "drawing" of a face?  I had to give it a try...

De laatste tijd komt de volgende vraag/discussie naar boven bij mijn vrienden en ook op mijn sociale media: mag je jezelf een artiest noemen of ben je maar gewoon een hobbyist? 
Ik zie mezelf gewoon als iemand met een hobby, zeker helemaal niet als artiest. En de simpele reden daarvoor is: ik kan niet tekenen. Mijn ouders hebben dat talent aan mijn broer gegeven ^.^  Maar in staat zijn om zelf vanaf een wit blad kunnen starten en elke lijn neerzetten, elk woord zelf neerpennen tot een tekst die me raakt... dat zijn de artiesten voor mij. Maakt niet uit of ze hiervoor naar school gingen of  het zichzelf hebben aangeleerd. Hoe graag zou ik willen kunnen tekenen.
Dus ben ik gewoon heel dankbaar voor de stempels die me alvast over dat probleempje heen helpen. En toen kwam de 'Face it' stempel set van Visible Image samen met het stencil. Misschien zou ik nu wel in staat zijn om een "tekening" van een gezicht te "maken"?  Ik moest het gewoon even proberen...


And I was so happy with the outcome.  It really looks like a drawn face even though I cheated and started out with the stamps and the stencil. They made a perfect base for me and my plain grey pencils.
I will definitely will have another go at this. Anyone want to give it a try?

En ik geef het eerlijk toe, ik was zelf heel blij met dit eindresultaat na een eerste poging. Ook al speelde ik vals en gebruikte ik de stempels en het stencil. Ze gaven me een perfecte basis voor mijn gewone grijze potloden.
Dit vraagt echt om meer en dat komt er vast en zeker. Iemand zin om het ook eens te proberen?



Social Media links for Visible Image
Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on
Twitter  

Used stamps



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...